fredag 27. februar 2009

Jeg har fått sydilla


Var nylig i byen for å finne stoff til klær, men det var kun gardinstoff å finne...
Jeg kjøpte noe, og er nå gått tom...

Det første jeg sydde var en bukse i fleece. Jeg fant et lyseblått fleece-teppe med såpebobler og gule "gakkakker"i et skap. Buksen ble kjempestilig syns jeg. Fin kosebukse for sønnen min...til å ha hjemme.
Det neste jeg sydde var en kjole til datteren min. En rød kjole med kvite prikker (egentlig gardinstoff...) Det neste ble en helt enkel kjole i kvit"fleece-teppe"med noen knapper til pynt...Så en sort bukse i gardinstoff¨, men den ble litt liten til gutten min...og til slutt har jeg sydd en sparkebukse (tror jeg det kalles) i det røde gardinstoffet med kvite prikker....

Nå har jeg endelig funnet og bestilt stoff på nettet fra "Håndarbeide" og "Stoff & Stil".

Jeg har veldig lyst til å sy noe av velur og noe med figurer på. Det er noe jeg syns passer godt til de små:)

Nå sitter jeg bare her å leter på nettet etter oppskrifter, tøy og nye ideer. Er veldig klar for å sy mer. Men må vente til veluren kommer:P

Bildet er av "gakkgakk"-buksen

trippe-trippe:D

2 kommentarer:

  1. dødskult!!!, Du e flinke!!! syr du på bestilling!?!?!? sko hat ei sånn ei buksa så Tommy har, Bare større då :P så sko gjarna Sønnen min på 6 og Jentå mi på 1 fått seg ein kvarsinn jumper?!?! :)

    SvarSlett
  2. :) Ska nok se kæ me kan få te itte kvert ;)
    Sko jo fått til noe søtt til Lille Lilly:D

    SvarSlett

Kommentar, hva syns du?