torsdag 26. mars 2009

Prikkete toalettveske (Bursdagsgave til Venke)

Jeg var så heldig å treffe Marit på Bikuben, en dag jeg handlet. Hun fortalte meg om noen toalettvesker, som var så kjekke å sy. Hun ba meg komme tilbake en annen dag, for da skulle hun ta med noen til meg. Slik at jeg kunne se dem.
Da jeg kom tilbake, fikk jeg mønster, utklippet stoff og grundig veiledning!! Og en ferdig sydd toalettveske på lån, slik at jeg skulle se hvordan vesken skulle bli til slutt..

Og her er resultatet:)


4 kommentarer:

  1. Så fin toalettveske! Liker fargekombinasjonen din!

    SvarSlett
  2. Tusen takk for det Kristin:) Har ikke valgt stoffet selv, da jeg ikk det ferdig klippet klar til å sy. Men syns det er veldig morsomt:)

    SvarSlett
  3. Resultatet ble veldig bra. Blir rent glad av stoffet :D

    SvarSlett
  4. Kjempefin! Hvor kan man få tak i mønster?

    SvarSlett

Kommentar, hva syns du?